Forum Zielonego Smoka. Stworzone specjalnie dla fanów smoków i gry smoki.nightwood.net!
Potrzeba paru rzeczy:
-Smoka
-Składników
-Kasy (Srebra)
1. Wybór strony mocy
Są dwie strony ataków:
-fizyczny
-magiczny.
Na początkowym etapie wybierz jedną z nich i się jej trzymaj. (Lepiej, żeby być w czymś mistrzem, niż umieć wszystko po trochu)
Fizyczna strona mocy odpowiada za ataki szponami, pazurami, itp. Do jej szkolenia wymagana jest Siła.
Magiczna strona mocy odpowiada za ataki pociskami, piorunami, itp. Do jej szkolenia wymagana jest Inteligencja.
2. Zbrojenie się i wejście w fazę nowicjusza
Gratulacje! Wybrałeś swoją stronę:D Teraz musisz wykombinować zbroję (piaskowe the best), by blokować ataki przeciwnika. Gdy już to zrobisz, kup jak najwięcej składników do szkolenia siły/inteligencji, kondycji i szczęścia. Zacznij żmudną, ale w dalszych etapach efektywną pracę nad smokiem.
3. Taktyka
Uważasz, że Twoje obrażenia nadal są małe? Jeśli masz dużo szczęścia (min. 50), ustaw swoją taktykę na widowiskową. Da ona częste ataki specjalne, a co za tym idzie, większe obrażenia. Wyobraź sobie 3 ataki specjalne za 300, a zaraz po nim krytyczny za 800:D Ładnie wygląda, prawda?
4. Obrona
Gdy już masz mniej więcej dobrego smoka, czas pomyśleć nad obroną. Do tego przyda się szkolenie zręczności i siły woli. Najlepsze minimum dla Ciebie to 50% Twoich szkoleń siły/inteligencji.
5. Zaawansowanie
Gdy już widzisz, że Twój smok jest wystarczająco dobry, to możesz urozmaicić jego ataki o doszkolenie drugiej strony mocy:D Inaczej mówiąc, jeśli wybrałeś/aś siłę, to spróbuj inteligencji.
Pomoc dla nieznających granic:
Początkujący:
Siła/Inteligencja 100
Szczęście 40
Kondycja 100
Średnio zaawansowany:
Siła/Inteligencja 200
Szczęście 70
Kondycja 200
Siła woli i Zręczność 100
Zaawansowany:
Wszystko więcej niż Średniak plus druga strona mocy.
Jeśli widzisz błąd, napisz. Jeśli chcesz coś powiedzieć o poradniku, napisz:D
Edytowane przez Shomi
Ostatnio edytowany przez Shomi (2010-04-20 18:20:38)
Offline
Błędu może nie widzę... Ale ja uważam, ze podział jest na trzy rodzaje ataków ;P
- Fizyczny
- Magiczny
- Zdolność Specjalna
I, odpowiednio, co szkolić:
- Siła, Zręczność
- Inteligencja, Siła Woli
- Siła, Szczęście
To tak ode mnie ;P
I dziękuję, pomogłeś mi ;P
Tyle, że ja mam problem, bo nie mogę się zdecydować: czy czary czy ataki fizyczne ;<
Offline
Tak Ci powiem, że czary taniej na składnikach wychodzą i lepszy efekt dają:) a co do rodzajów ataków to specjalny tylko ze szczęściem jest co ogólnie jest niepotrzebne jako 3 strona mocy. A atak specjalny można zwiększyć i siłą i inteligencją jak coś:)
Offline
Ok, fajnie, że ktoś skorzysta z poradnika:)
Offline
Super poradnik ;-)
Niektóre rzeczy wiedziałem, a niektórych się dowiedziałem.
Poradnik przydatny.
Offline
Ponurak, dzięki:) W sumie pierwszy raz piszę poradnik.
Offline
Kieruj się jedną stroną mocy:) w sumie to lepsze obrażenia niż prędzej?
Offline
Mogłeś spróbować intela:D na moje oko daje lepszego kopa
Offline
Jedź na tym co masz:) trochę pracy a będziesz średnio po 1000 walił:)
Offline
Zytus napisał:
Mogłeś spróbować intela:D na moje oko daje lepszego kopa
Zytus ja powiem tak,kiedys szkolilem sile,teraz szkolę intelę bo poprostu wychodzi o wiele taniej,intela ma inne przeliczenie niz siła,odrobinkę jest slabsza z tego co zauwazylem,ale gdy podszkolisz szczescie,to bedzie good :]
Offline
Ważne, żeby fajne krytyczne były:) i dzięki temu mogę się pochwalić, że największy cios specjalny zadałem w życiu:) za pierwszym atakiem 825 poszło:)
Offline